AHC- Songfestival
apr.

AHC- Songfestival

Het AHC- Songfestival wordt jaarlijks georganiseerd door de winnaar van het voorgaande jaar. Afgelopen jaar was dit Veritas en daarom hebben zij de eer om jullie op woensdag 19 april 2023 te ontvangen. Bands uit het hele land komen bij elkaar om hun liedjes te laten horen en hopen er natuurlijk vandoor te gaan met de winst.

Kaartverkoop loopt via je eigen vereniging. Houd onze social media in de gaten en mail bij vragen naar abactis@ahcverenigingen of stuur ons een DM op Instagram: @allerheiligenconvent.

feb.

Fullmoon party

Op woensdag 22 februari reizen we af naar Groningen voor een Fullmoon party op de sociëteit van Albertus!

jan.

Mega Allerheiligen Festijn (MAF)

Het MAF is het bekendste AHC-evenement. Jaarlijks komen bij het MAF honderden eerstejaars van de verschillende AHC-verenigingen samen om elkaar te leren kennen en te feesten. Dit jaar reizen we op woensdag 25 januari af naar Wageningen waar Franciscus haar sociëteit openstelt!

nov.

Besturendag 1

De volgende besturendag staat gepland op zaterdag 19 november en wordt gehouden op Olof! De besturendag wordt georganiseerd voor de besturen van alle AHC- verenigingen om te vergaderen, informatie uit te wisselen en natuurlijk elkaar beter te leren kennen tijdens de borrel.

AHC Songfestival 2022
apr.
naar 21 apr.

AHC Songfestival 2022

ZIN IN EEN FEESTJE?

Op 20 april zal het AHC-Songfestival plaatsvinden in de Willem II Fabriek in Den Bosch om 19:30!

Voor €17,50 mag jij erbij zijn, info over de kaartverkoop volgt snel!
Oeh en trouwens, heb jij al een idee wie onze mystery guest is?

Mega Allerheiligen Festijn (MAF) 2021
nov.
naar 18 nov.

Mega Allerheiligen Festijn (MAF) 2021

Vanwege geldende coronamaatregelen is het MAF uitgesteld naar 17 november.